Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Rubiq | użytkownik

imię i nazwiskoPrzemek Schubert adresRadzanów, Mława, Olsztyn zarejestrowany07.11.2006 @20:54:03 ostatnio na stronie26.01.2011 @09:19:21

Pierwsze 45 zdjęć robione nikonem d50. następne będą już z D 300.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty OnetSkyperubiq_01 Gadu-Gadu599222
digarty52 komentarze612 posty na forum19

komputer / sprzęt
Nikon D300, - AF-S nikkor 17-55 f2.8, 24- 80 f2.8-4 ,AF-S 28mm f/2.8, Af-S nikkor 70-300 VR, Tamron 200-400; Zenit 12XP, Mir 1B 2.8/37 , HELIOS 44M- 4, Jupiter 21M, Fan01 0,6* Prof Line

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Thirdinapril    19.08.2009 @00:42:24
Znakomicie Pozdrawiam.
^PsiaQ    09.01.2009 @23:54:16
kupić można było ostatnio na allegro na rzecz WOŚP
pozdro
_______
miejsce na Twoja reklamę
~asiaaali    08.12.2008 @08:26:25
nie wiem o.O
~Edit666    24.11.2008 @23:31:30
_______
Jedno nieostre zdjęcie to pomyłka. Dziesięć nieostrych zdjęć to eksperyment. Sto nieostrych zdjęć to styl. ^^
~Karvin    24.11.2008 @22:12:20
lampa blyskowa studyjna + troche swiatla stalego no i softboxik, parasolki itd
~yukee    20.11.2008 @15:37:24
to ja madafaka!! XxdDD
~Edit666    17.11.2008 @17:29:09
no to zapraszam na gg to mi pooppowiadasz:D
_______
Jedno nieostre zdjęcie to pomyłka. Dziesięć nieostrych zdjęć to eksperyment. Sto nieostrych zdjęć to styl. ^^
~mario199    17.11.2008 @14:57:06
Dałem to na temat miesiąca - miasto nocą :P
_______
http://www.makroforum.pl - forum o makrofotografii
http://www.blaszczakphoto.com - fotografia przyrodnicza
~lilaroz    17.11.2008 @11:30:56
Dzięki ....miło mi
ostatnio edytowane: 2008-11-17 11:38:09
_______
Staraj się pokazać to czego bez ciebie, nikt by nie zobaczył .
......Robert Bresson
~Edit666    16.11.2008 @23:53:37
ciesze ze sie podoba :0)
mam do ciebie pytanie znasz moze jakies miejsca w olsztynie opuszczone?
_______
Jedno nieostre zdjęcie to pomyłka. Dziesięć nieostrych zdjęć to eksperyment. Sto nieostrych zdjęć to styl. ^^
~mount    16.11.2008 @22:15:31
dziękować
~Edit666    15.11.2008 @22:59:07
dosc ciekawa galeria :D
_______
Jedno nieostre zdjęcie to pomyłka. Dziesięć nieostrych zdjęć to eksperyment. Sto nieostrych zdjęć to styl. ^^
~podolsky    27.09.2008 @20:47:47
swiat a raczej internet mama szyje suknie a ja robie czasem zdjecia slubne
_______
~podolsky    27.09.2008 @10:37:14
tak a dokładnie moja mama
_______
~podolsky    27.09.2008 @10:37:06
tak a dokładnie moja mama
_______
~podolsky    25.09.2008 @09:53:21
Dokladnie :D:D
_______
~podolsky    25.09.2008 @02:10:12
w wiosce która nazywa się Trzciniec
_______
~podolsky    20.09.2008 @18:59:13
co za zbieg okolicznosci nie to ze zdjecia fajnie to w dodatku moja babci mieszka niedaleko Radzanowa he he
_______
~Karvin    17.07.2008 @00:25:55
o i widze ze tez jestes szczesliwym posiadaczem trzysetki gratuluje udanego zakupu :D
~Karvin    17.07.2008 @00:25:14
no jakos tak porobie przy okazji jakies hdrki bo dawno nie bylo u mnie w galerii a pocwiczyc trzeba przed mazurami koniecznie :D

thx!
~dizmo    04.07.2008 @19:39:46
Widze ze fotograf z ciebie, pozdrawiam
~pgronowski    13.06.2008 @22:00:56
dzieki
~szubaster    06.06.2008 @01:09:56
Witam

na wstepie ........serdecznie pozdraiwam....

Rozkręcamy życie kulturalne w Olsztynie w sposób niesamowicie torczy!,jest to banalnie proste gdyż nasze miasto daje duże możliwości do rozwoju młodych artystów w każdej dziedzinie sztuki.Miałoby się to odbywać w klubie qtlownia, jego stronka:
http://www.qotlownia.pl/

JESTEM TYLKO INFORMATOREM, tzw DOBRYM LISTONOSZEM:

Nie bede ukrywala,ze mam zamiar troche rozkrecic nasze City
w pozytywnych barwach, brzmienaich...
dac wszytskim kulturalnego kopniaka...
i tak rozmawiajac z menagerem-rownie pokreconym kolesiem
zbieram rozne grupy teatralne, ugrupowania, performensow, projektantow mody, malarzy, rzezbiarzy, pisarzy, kuglarzy, muzykow.... jednym słowem ARTYSTOW !!!
no wszystko co jest zwiazane z przeroznymi formami sztuki...
zakrecone,z pozytywna energia i dusza

mam tez zamiar wkrecic sama jakies warsztaciki i moze w przyszlosci nawet na stale przyzwyczaic ludzikow do jakze ciekawych-roznorodnych... wieczorkow kulturowych,maratonów malarskich

sama wspolpracowalam i szkolilam przez pare lat gr.teatralna- fireshow itp.
Poza tym studiuje sztuke - a najbardziej sie wkrecilam w grafike warsztatowa
...no ale moze nie o mnie tylko o Was...

prosilabym o jakies kontakty, info no i odpowiedz na pyatnie
czy bylibyscie zainteresowani wspolpraca z Nami w naszym miasteczku

Jesli macie jakie spytania, badz tez wlasne propozycje, znajomych ktorzy tez zajmuja sie roznymi formami sztuki, kultury.....
rownie prosze pdoawac im moje dane kontaktowe

kontakt ze mna:
mailowy- fedzia@wp.pl
gg. - 7585875
kom. 663-804-478

licze ze bedziemy mogli sobie nawzajem pomoc no i zaszczepic w dzisiejszym szarym spoleczenstwie troche kolorowych barw

blesss and peas

z poszanowaniem

Natalia Feder - "FeDzia" i Agata Szuba „szubaster”
~peters4    15.05.2008 @17:56:25
hej masz moze foty z ostatniej wystawy w KŚT tej nyby digartowej ?
_______
.
~koffee    08.05.2008 @20:20:34
dzieki
1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt